15
Xan

Do Decretazo a folga do 21

   Posted by: lannister   in Desfeita, Lingua, Política

Ata que punto sacar o decretazo en Nadal foi un acerto do goberno quedou demostrado para min este martes. Unha representante da CIG pasou polo meu centro para informar da folga xeral no ensino convocada o 21. A meirande parte dos meus compañeros non sabían da folga porén tampouco sabían nada do decretazo. De feito nas tipicas conversas da sala de profesores moitos consideraban que de cumprirse o dos terzos a cousa tampouco estaba tan mal. Cando eu comentei a realidade oculta tras o dos terzos, o da elección dos pais, e o dos pícaros falando e escribindo no que lles pete indepedentemente da materia miraban con cara de abraio. A miña impresión é que unha vez máis e nun centro máis quedei coma un radical e que o xoves vou ser o único que faga folga. A verdade é que precisamos apoios para que a folga do 21 non sexa un fracaso. Por iso reproduzo un destes comunicados que me chegou estes días o correo electrónico. Apela o corporativismo do profesorado mais que a defensa dunha lingua e esta claro que aliados como estes son os inimigos de mañan, porén estamos tan mal que debemos pensar no hoxe.

Tú que eres profesor/a olvídate del gallego, del castellano, del inglés y de cualquier otro idioma. En vez de todo eso recapacita:

Los padres pueden elegir el idioma de las materias de sus hijos.

Los alumnos pueden contestar de forma oral y escrita en la lengua que prefieran independientemente de la lengua en la que se imparta la materia.

¿No te falla algo? ¡Sí! Y no es el sinsentido ni la posible contradicción de los dos presupuestos anteriores. Lo que falla eres tú. Aquí por lo visto todo el mundo puede opinar y elegir menos tú. Total que más da lo que tú pienses, sólo eres el que va a impartir la materia, buscar el material, corregir los exámenes etc.

Vale, dirás que somos funcionarios y que estamos sujetos a lo que diga la ley. Correcto. Pero si el presidente, el conselleiro, el secretario y un largo etc. renuncian a su capacidad normativa en beneficio de la libertad de una parte de la comunidad educativa lo de estar sujetos a la ley pierde enteros. Porque una de dos o se pregunta a todo el mundo y se concede libertad a todo el mundo o a ninguno. Es lo que tiene la igualdad ante la ley.

¿Sigues sin estar convencido? Piensa, ¿quieres aguantar al padre/madre orgulloso militante que viene a fiscalizarte por si no acatas la voluntad de la mayoría? ¿Quieres aguantar al padre/madre orgulloso militante que viene a intentar convencerte de las virtudes de la minoría no elegida? No. Ya aguantamos bastante a los padres/madres como para darles más cancha.

Por todo lo anterior, independientemente de la lengua que más ames u odies, para el 21. Únete a la huelga contra el decreto. Ya es hora de dejar de ser los últimos monos en cada decisión que toman sobre la educación. Es más movilízate que se convoque un claustro en tu centro y desde este se haga llegar un escrito a la consellería poniendo los puntos sobre las íes:

Cupo cerrado de materias en cada lengua con la obligación para todos, nosotros y los alumnos, de cumplir con la lengua en cuestión en todos los ámbitos de la materia.

O libertad para todos y por lo tanto que cada uno pueda dar la materia en la lengua que quiera.

Son el gobierno que gobiernen y no escurran el bulto.

HUELGA EL 21 DE ENERO.

Reenvía esto a todos los profesores que conozcas.”

No meu caso reenvíar os profesores esta compricado pois xa o recibiron. Así que se alguen ten algun coñecido que llo pase. E para rematar co tema do decretazo un pouco de humor, vía seioque:


Tamen dispoñible aqui.

Tags: , , , ,

This entry was posted on Venres, Xaneiro 15th, 2010 at 12:28 p.m. and is filed under Desfeita, Lingua, Política. RSS 2.0You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

3 comments so far

 1 

Bueno meu, non podo crer que haxa alguén que non tivera escoitado ou lido, ainda que sexa de pasada, nada do decreto. E se son mestres, os primeiros implicados no asunto, moito menos. Cando fales con alguén que che diga “ah, pues no, no escuché nada, de qué va? …ah, bueno, no parece tan malo, no?” xa sabes de qué corda é. Daos por moi ben enterados, faime caso.

Xaneiro 15th, 2010 at 2:36 p.m.
 2 

Pois a verdade é que eu estou na mesma situación, a maioría da xente do claustro coido que é consciente da folga, nembargantes, non sei como se ve no meu centro o dereito á folga. De entrada, o día 21 eu estou de excursión así que como non mande aos nenos sós, coido que non vou poder unirme á folga so pena de … bueno, non o escribirei públicamente.
Mandeiche un mail coa viñeta censurada do Carrabouxo 😉
bicos

Xaneiro 17th, 2010 at 2:04 p.m.
lannister
 3 

Home Caralladas co que dis ti xa contaba. Por outra parte ainda que pareza mentira o profesorado en xeral ten unha capacidade inmensa de non enterarse de nada e unha vez que pasan as cousas protestar moito na sala de profesores. Iso si sen facer nada que a fin de contas a inmensa maioría sintese culpable por ter dous meses de vacacións e cre firmemente que debido a ido non debe protestar por nada fóra da sala de profesores mentres le o xornal e toma cafe.
A anotación ía por esa parte do profesorado que non se entera de nada e todo lle da igual (varios eran os que co decreto anterior tampouco vían ningun problema pois se estaba o 50% porque protestar). Un saúdo.

Xaneiro 18th, 2010 at 9:33 a.m.